Ikastetxe osoak parte hartuko du eta hainbat modutan inplikatuko da jardunaldi horietan. Aurreko urteetan bezala, bigarren hezkuntzako ikasleek hainbat stand antolatzen dituzte ezagutza zientifiko eta teknologikoz betetako esperimentuekin, lehen hezkuntzako ikasleek helduengandik ikas dezaten eta haien azalpenekin ondo pasa dezaten.
Lehen Hezkuntzako 1. eta 2. mailetan, hilaren 16an, ura kutsatzeko arrazoiak landuko dira.
Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. mailetan, hilaren 17an, airea kutsatzeko arrazoiak landuko dira.
Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailetan, hilaren 18an, lurra kutsatzeko arrazoiak landuko dira.
Horretarako, bigarren hezkuntzako ikasleak honela antolatuko dira:
DBHko 1. mailan esperimentu elektrikoak egingo ditu eta ongizatea eta osasuna ere landuko ditu.
2. DBHk energia berriztagarriak, ez-kutsatzaileak eta ingurune fisikoaren oreka azalduko ditu. Iraunkortasuna ulertzeko modu bat.
3. DBHk ekosistemei buruzko gauzak irakatsiko dizkigu, urarekin esperimentatuz eta, gainera, bakearen aldeko RAP tailerra egingo dute.
DBHko 4.ak nobel sariekin zientzian dauden desberdintasunak erakutsiko ditu. Transgenikoak desberdintasun sozialetarako eta aurrerapen teknologikoetarako (robotika) zientziaren aplikazio gisa.
Batxilergoak gosearen aurkako irtenbideak bilatuko ditu hainbat laborantza hidroponikorekin.
Lehen hezkuntzako ikasle guztiek taula zuri bat izango dute, eta stand bat bisitatzen duten bakoitzean, ikasitakoa erlazionatzeko helburuak margotuko dituzte. Ideia da helburu guztiak kolorez betetzea.